GYakran Ismételt kérdések

Mikor kapom meg rendelésemet?

Munkanapokon 11 óra előtt leadott rendelését már másnap átveheti futárunktól. Kivételt képez a pénteki rendelés, melyet csak a következő munkanapon tudjuk szállíani.

Kérvényezhetem, hogy mikor szállítsák ki a csomagom?

Igen, a rendelés megjegyzésébe írja meg a kívánt dátumot.

Rossz címet adtam meg, mit tegyek?

Semmi gond. Hívja ügyfélszolgálatunkat vagy írjon nekünk levelet.

Mi történik ha nem tudom átvenni a csomagom a szállíás napján?

Futárunk átlagosan 2x próbálkozik a csomag kiszállításával. Futárunk minden esetben felveszi önnel a kapcsolatot.

Külföldre szállítanak?

Külföldre szállítást oldalunkon történő rendelés esetén nincsen, de kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot ezügyben.

Mit tegyek, ha a termék sérült?

Az ilyen terméket visszaküldheti. Előtte olvassa el az általános szerződési feltételeket, és forduljon ügyfélszolgálatunkhoz ahol ismertetik önnel, a számára legkényelmesebb módot.

Hogyan fizethetek?

Jelenleg 2 online fizetési opció közül választhat. Fizethet Paypalon keresztül illetve Barion rendszeren keresztül is. Ezenfelül választhat utánvétes opciót is, ebben az esetben a futárnak kell fizetni kézbesítéskor, vagy üzletünkben is fizethet készpénzel vagy bankkártyával.

Üzletünk

Mária utca 56.
Budapest, 1085

Nyitvatartás:
H-P: 09:00 – 18:00
SZ: 10:00 – 14:00

Hívjon minket

Ügyfélszolgálat telefonszáma:
+36 1 769 1678
+36 30 714 7122

Munkatársaink elérhetősége: Munkanapokon 9:00-18:00 között

vagy

Küldjön nekünk levelet





Az adatkezelési tájékoztatóban leírtakat elolvastam és elfogadom.