Setting Button
Az oldal használatával Ön elfogadja a szolgáltatásaink és a marketing tevékenységünk javításához és személyre szabásához, valamint a közösségi aktivitásokhoz szükséges cookie-k használatát. Kérjük, olvassa el a cookie tájékoztatót tartalmazó megújult Adatvédelmi szabályzatunkat, amelyből többet megtudhat arról, hogyan használjuk az adatait, valamint az Önt megillető jogokról és választási lehetőségekről, ideértve a cookie-kra vonatkozó beállítási lehetőségeket.
Ön itt jár: > >

5 hasznos javaslat bőröd szépségének megóvására

Mindennapi életünk során nagyon sok olyan tevékenységet végzünk, melyek negatív irányba befolyásolják bőrünk, hajunk állapotát. Ezen kívül számos olyan tevékenységet viszont rosszul végzünk vagy ép kihagyunk, melyek jótékonyak lehetnének. Bemutatunk nektek néhány hasznos tippet az alapvetőktől a meglepőbbek felé haladva azzal kapcsolatban, hogy mit tehetsz a mindennapokban szépségedért.


Aludj eleget!

A bőr koraiöregedése, puffadása vagy zsírosodása összefügghet az elégtelen alvással. Megfelelő mennyiségű alvás nélkül a szervezet nem képes hasznosítani a Magnéziumot. A magnézium befolyásolja a bőr állapotát is, szerepe van a bőrbetegségek kialakulásában, a kollagéntermeléshez pedig elengedhetetlen. A szem körüli duzzanatokért és sötét foltokért is felelőssé tehető a kevés alvás.

Kevesebb koffein és alkohol!

A koffein felébreszt, energizál, az alkohol felszabadulttá és jókedvűbbé tesz. Viszont a bőrre, a szövetekre gyakorolt szárító, öregítő hatásuk egyáltalán nem pozitívum. A hidratáltság az egészséges, rugalmas és ellenálló bőr feltétele, így azok az anyagok, melyek vízhajtó hatásúak, bőrünk ellen is dolgoznak. Az alkohol és a koffein a két leggyakrabban fogyasztott vízhajtó. Ezek bevitelének visszaszorítása jelentős javulást eredményez a bőrképen.

Kevesebb stressz és relax

Manapság a stressz az emberek jelentős részénél olyan alap, mint a lélegzés. Viszont egyáltalán nem természetes állapotunk része, így nyilvánvalóan megjelennek negatív hatásai is, ráadásul rövid időn belül. Sok esetben a bőr fakósága, tisztátalansága, de még a psoriasis is visszavezethető a stresszre.

Időnként akár egy félóra énidő is jót tehet. Egy kellemes aromafürdő, egy nyugodt kirándulás a természetbe vagy egy jó könyv mindig hasznos és segít kiszakadni a mindennapok nehézségeiből. A kikapcsolódást a bőr is meghálálja, ráadásul az első pontban említett alváshoz is nagyban hozzájárul a stresszmentesebb élet, ahogy az alvás is a stresszkezeléshez.

Sminkmentesen, ha csak lehet

Vannak, akik alapvetőnek gondolják a sminket. Sőt vannak, akik a túlzott, igénytelenségbe hajló vakolatot is napi rendszerességgel mázolják föl. Vannak, akik nem lépnek ki az ajtón alapozó nélkül, de akad olyan is, aki rúzs nélkül nem tud élni. Nos, van egy rossz hírünk. A bőr megsínyi az esztétikum vagy önparódia oltárán való áldozatot. Mindegy, hogy mennyire szeretsz sminkelni, ha csak teheted, inkább hagyd bőrödet szellőzni. Az egészséghez az kell, hogy a természetes állapotot tartsuk fenn és ez nem csak a bőrünkkel kapcsolatban van így. Ha belegondolunk, egyértelmű, hogy a smink adta nyereség egyáltalán nem áll arányban azzal, amit bőrünk egészsége ellen teszünk vele. nem kell lemondani róla, de használd okosan és csak akkor, amikor annak helye van.

Használj párásítót a hidratáltság megtartásához

A száraz levegő szárítja a bőrt. A fűtési időszakban sokkal több hidratálót kell használnunk és több vizet kell bevinnünk a megfelelő állapot fenntartásáért. Azonban a megfelelő páratartalom biztosításával bőrünk kevesebb nedvességet veszít. Ha kimondottan a hidratálás a cél, jóminőségű rózsaolaj, levendula illóolaj párologtatása ajánlott. A párologtatók aromaterápiához is hasznosak, így több okból i érdemes beszerezni őket. Nem feltétlenül kell párologtató berendezés, már egy fűtőtestre applikálható kerámiaedény is javulást hoz.

Keresés